close
close

Оберіть :

Разом вигiднiше

Обирайте оптимальний для вас тариф на мобільний зв'язок, інтернет і телебачення – економте до 50% щомісяця.

Підібрати тариф
-50%

Платіть менше

Отримайте більше переваг користуючись послугами від Київстар та заощаджуйте об’єднавши їх у спільний тариф.

Єдиний рахунок

Раз на місяць поповнюйте рахунок мобільного номера та оплачуйте з нього навіть послуги фіксованого зв’язку.

Підтримка 24/7

Одна служба підтримки для всіх ваших послуг. Досить запам’ятовувати різні номери довідок – просто наберіть 466.

Обирайте вигідний пакет послуг

  • Для вашого мобільного і домашнього комп'ютера
  • Для мобільного, домашнього комп'ютера і телевізора
  • Для мобільного, домашнього комп'ютера і телевізора
-30%
Київстар 160 грн/міс Всe разом 110 грн/міс
Мобільний зв’язок 60 грн/міс
  • Дзвінки в мережі Київстар
    безлім
  • Дзвінки на інші мережі
    60 хв/міс
  • Інтернет
    1000 МБ
  • Безлім на соцмережі
    9 сервісів
Інтернет 100 грн/міс
  • Швидкiсть
    50 Мбіт/с
  • Трафік
    безлім
Телебачення
  • Не включено
Разом
вигідніше:
160 грн/міс
110 грн/міс
-50%
Київстар 399 грн/міс Всe разом 249 грн/міс
Мобільний зв’язок 160 грн/міс
  • Дзвінки в мережі Київстар
    безлім
  • Дзвінки на інші мережі
    300 хв/міс
  • Інтернет
    6000 МБ
  • Безлім на соцмережі, музику і відео
    17 сервісів
Інтернет 140 грн/міс
  • Швидкiсть
    100 Мбіт/с
  • Трафік
    безлім
Телебачення 99 грн/міс
  • Кількість каналів
    108 каналів
{{ category.name }}
  • {{ channel }}
Разом
вигідніше:
399 грн/міс
249 грн/міс
-40%
Київстар 289 грн/міс Всe разом 199 грн/міс
Мобільний зв’язок 90 грн/міс
  • Дзвінки в мережі Київстар
    безлім
  • Дзвінки на інші мережі
    100 хв/міс
  • Інтернет
    4000 МБ
  • Безлім на соцмережі та музику
    14 сервісів
Інтернет 140 грн/міс
  • Швидкiсть
    100 Мбіт/с
  • Трафік
    безлім
Телебачення 59 грн/міс
  • Кількість каналів
    81 канал
{{ category.name }}
  • {{ channel }}
Разом
вигідніше:
289 грн/міс
199 грн/міс
Економія
до 50%

Кілька простих кроків для підключення

Будь ласка, заповніть форму нижче. Щойно ми отримаємо вашу заявку, наш менеджер зателефонує вам, щоб уточнити деталі.

Домашній Інтернет змінити
Ви вже користуєтесь Домашнім Інтернетом від Київстар?
Введіть адресу, щоб перевірити технічну можливість підключення:
Підключення за цією адресою можливо. Підключення за цією адресою неможливо.
Мобільний номер змінити
У вас вже є мобільний номер Київстар?
Вкажіть ваш контактний номер телефону
Введіть ваш номер телефону
Підключення змінити
Залиште ваші контактні дані
детальніше
детальніше
Де купити стартовий пакет?

Більше про тарифи «Київстар Все разом»

  • Як саме я зможу заощадити завдяки тарифам «Київстар Все разом»?

    Давайте разом порахуємо, скільки ви витрачатимете на місяць, якщо підключити кожну послугу окремо. Наприклад, ви мешкаєте в Києві і обрали для себе мобільний тариф «Київстар Онлайн Екстра» (175 грн/міс), Домашній Інтернет на швидкості 100 Мбіт/с (140 грн/міс) і Домашнє ТБ з пакетом «Оптимальний» до 100 каналів (99 грн/міс) – разом виходить 414 грн/міс. Якщо ж ви підключаєте їх одразу в тарифі «Київстар Все разом -50%», абонплата становитиме 259 грн/міс за всі три послуги. Отже, ви щомісяця заощаджуватимете 155 грн. Сума економії може відрізнятись залежно від тарифу, але ви заощаджуватимете щонайменше 30% абонплати. До того ж, оплачувати всі послуги через один рахунок і один раз на місяць набагато зручніше, ніж поповнювати кілька рахунків щотижня чи навіть щодня.

  • Який термін дії знижки на абонплату в тарифах «Київстар Все разом»?

    Ми створили спеціальні тарифи для абонентів, які користуються відразу декількома послугами Київстар. Вони не акційні, тому знижки діятимуть на постійній основі.

  • Як самостійно підключити тарифи «Київстар Все разом»?

    Якщо ви вже користуєтесь мобільним зв’язком передплаченої форми та Домашнім Інтернетом від Київстар, ви можете самостійно подати заявку через систему «Мій Київстар». 

    У будь-якому разі, рекомендуємо вам заповнити форму на цій сторінці – наші менеджери зможуть відповісти на всі додаткові запитання та допоможуть підключити тариф «Київстар Все разом».

  • Яким чином знімається абонплата в тарифах «Київстар Все разом»?

    При підключенні тарифу «Київстар Все разом» перша абонплата нараховується пропорційно кількості днів, які залишились у місяці. Так само пропорційно нараховуються й обсяги послуг мобільного зв'язку, передбачені тарифом. При цьому, коли ви подаєте заявку на зміну вашого тарифу на тариф «Київстар Все разом», можна обрати період, з якого набудуть чинності зміни щодо фіксованих послуг (Домашнього Інтернету та ТБ):

    • «зараз» – послуги будуть оплачені та стануть доступні разом з підключенням тарифу «Київстар Все разом».
    • «з 1-го числа» – цей варіант краще обрати, якщо абонплата в поточному місяці знімалась і ви вже користуєтесь послугами. Таким чином, наступна абонплата нарахується наступного місяця.

    Надалі абонплата за всі послуги зніматиметься з мобільного рахунку в повному обсязі 1-го числа кожного місяця.

  • Яке додаткове обладнання мені знадобиться?

    Якщо ви плануєте користуватись Домашнім Інтернетом на кількох пристроях (приміром, на комп’ютері, планшеті та смартфоні), вам знадобиться Wi-Fi роутер. Ви можете замовити роутер за акційною ціною і отримувати знижку 20 грн на абонплату протягом 15 місяців.

    ТВ-тюнер стане в пригоді, якщо ви дивитиметесь Домашнє ТБ з телевізора і у вас немає додатка Smart TV. Тюнер можна взяти в оренду за 39 грн/міс.

  • У мене є залишок на рахунку Домашнього Інтернету. Чи можу я використати ці кошти для оплати тарифу «Київстар Все разом» або перенести їх на мобільний номер?

    У тарифах «Київстар Все разом» абонплата за всі послуги знімається тільки з мобільного рахунку. Перенести гроші з рахунку послуги «Домашній Інтернет» на ваш мобільний номер немає технічної можливості. Однак гроші нікуди не зникають, а зберігатимуться на вашому особовому рахунку. Вони знову будуть доступні для використання, наприклад, якщо ви захочете підключити окремий тариф для Домашнього Інтернету.

  • Як поповнити та перевірити рахунок у тарифах «Київстар Все разом»?

    Абонплата зніматиметься з вашого мобільного рахунку, тому вам достатньо поповнювати його раз на місяць будь-яким зручним способом: онлайн без комісії, в терміналах поповнення тощо.

    Перевірити рахунок можна в системі «Мій Київстар» або за допомогою короткого запиту *111#.

  • Чи можу я підключити пакет «Київстар Все разом» не змініюючи свій тариф мобільного зв’язку чи Домашнього Інтернету?

    • Ні, адже «Київстар Все разом» як раз і полягає у зміні тарифів на більш нові, при чому одразу для всіх ваших послуг: мобільний зв’язок, Домашній Інтернет і ТБ. Для цього скористайтеся системою «Мій Київстар» та подайте заявку, як вказано у відеоінструкції.
    • Якщо ж ви користуєтесь тільки однією з послуг: мобільним зв’язком або Домашнім Інтернетом, вам потрібно буде відповідно підключити Домашній Інтернет або придбати стартовий пакет Київстар, а вже потім подати заявку на зміну тарифу на «Київстар Все разом».

    У будь-якому разі, рекомендуємо вам заповнити форму на цій сторінці – наші менеджери зможуть відповісти на всі додаткові запитання та допоможуть підключити тариф «Київстар Все разом».

  • Коли за моєю адресою зявиться можливість підключення Домашнього Інтернету?

    Ви можете залишити попередню заявку прямо у формі перевірки підключення на головній сторінці Домашнього Інтернету. Кнопка «Попереднє замовлення» з'явиться, якщо вказати адресу, по якій наразі немає покриття. Щойно за вашою адресою з'явиться можливість підключення, з вами зв'яжуться менеджери Київстар.

  • Якими послугами можна скористатися, якщо абонплату за тарифом «Київстар Все разом» не знято?

    Абонентна плата за всі послуги зніматиметься 1 числа кожного місяця з вашого мобільного рахунку. Якщо ж на вашому рахунку буде недостатньо коштів, замовляйте послугу «Тиждень довіри»: протягом 7 днів ви зможете безкоштовно користуватись Домашнім Інтернетом, дивитись ТБ, а також телефонувати на номери Київстар та отримувати по 100 МБ мобільного інтернету щодня.

    Є кілька способів підключити «Тиждень довіри»:

    • Через «Мій Київстар»
    • За допомогою короткого запиту *461# (з номера, який підключено до тарифу «Київстар Все разом»)
    • За номером 460 або 0 800 300 460

    «Тиждень довіри» відключається автоматично через 7 днів або при поповненні рахунку на суму абонплати. Замовляти «Тиждень довіри» можна якщо було знято першу абонплату за умовами тарифу і не частіше одного разу на місяць. Якщо після закінчення терміну дії послуги абонплату не буде внесено, доступ до Домашнього Інтернету і ТБ буде заблоковано, а послуги мобільного зв’язку надаватимуться за стандартними тарифами, які діють до поповнення рахунку.

zoryana facebook